Asistenční služby a záruky mobility

Jak je možno k neočekávané poruše přivolat pomoc ?
Centrála Assistance je Vám k dispozici 24 hodin denně 365 dní v roce a kdykoliv Vám zprostředkuje potřebnou pomoc.

V České republice:
Pokud nastane porucha na vozidle, volejte bezplatně centrálu ŠKODA Assistance na T: 800 120 000.

V zahraničí:
V případě jakýchkoliv problémů volejte na centrálu ŠKODA Assistance na T: +420 236 090 002.

Pracovník asistenční služby Vám zajistí asistenční službu od nejbližšího partnera ŠKODA, který za Vámi přijede se zásahovým vozem na místo a váš porouchaný vůz opraví nebo odtáhne do servisu, případně i nabídne náhradní vozidlo.

V případě havárie a řešení likvidace pojistné události Vám odtáhneme vůz a pomůžeme s řešením pojistné události.

Volejte naší linku na T: 723 083 102. Odtáhneme Vaše vozidlo do našeho servisu, zajistíme likvidaci pojistné události a potřebnou dokumentaci se smluvními pojišťovnami vyřídíte u nás. Provedeme opravu, lakování a karosářské práce. K dispozici u nás máte k zapůjčení i náhradní vozidlo.

Záruka mobility po dobu životnosti vozidla

Co to pro Vás znamená ? Především pocit jistoty při cestování Vaším vozidlem. Pokud se Vaše vozidlo stane během cesty z důvodu jakékoliv neočekávané poruchy nepojízdným, budou Vám kdekoliv a v jakoukoliv dobu poskytnuty následující služby:

  • příjezd na místo poruchy a odtah k nejbližšímu autorizovanému servisnímu partnerovi ŠKODA
  • technická pomoc po telefonu, popř. zprovoznění na místě
  • nebude-li oprava provedena ten samý den, může autorizovaný servisní partner ŠKODA v případě potřeby zajistit pro posádku vozidla ještě některou z následujících služeb:
  • náhradní dopravu (autobus, vlak,..)
  • zapůjčení náhradního vozidla (max. na dobu 3 pracovních dnů)
  • přenocování v hotelu na 1 noc (bez stravování)

Všechny tyto služby jsou poskytnuty bezplatně. Dojde-li však k zastavení vozidla vlastní vinou (např. nedostatek paliva) nebo násilnými vnějšími vlivy (např. havárie, defekt pneumatiky, poškození), budou Vám výše uvedené služby vyúčtovány. Pokud již vozidlo není v záruční době, bude Vám vyúčtována i vlastní oprava.

Záruky na vozy

Na vozy, originální díly a příslušenství Škoda poskytujeme záruky dle záručních podmínek výrobce:

  • 2 letá záruka na nové vozy ŠKODA
  • 2 letá záruka na Originální díly a příslušenství ŠKODA
  • 2 letá záruka na vady laku + 1 rok prodloužené záruky za blíže stanovených podmínek
  • 10 letá záruka na neprorezavění karoserie pro starší modely Fabia, Octavia Tour,..
  • 2 + 10 letá prodloužená záruka dle blíže stanovených podmínek na neprorezavění karoserie pro novou Fabii, Octavii a Roomstera, Rapida,..

Konkrétní informace o délce záruční doby najdete uvedeny ve vaší Servisní knížce, která je součástí každého nového vozu.

Doživotní záruka mobility

Svět je plný nástrah a nejistoty. Zvláště když řídíte svůj vůz. Nikdy nevíte, kdy se může něco přihodit. Škoda Auto vám přináší doživotní záruku mobility pro Váš vůz. pro nový osobní vůz platí záruka mobility 2 roky. S každou provedenou servisní prohlídkou se výkony ze záruky mobility prodlužují až do další stanovené servisní prohlídky. Záruka mobility platí po celé Evropě.

Snažíme se tak omezit Vaše obavy. Centrála "Škoda - Assistance" je vám k dispozici 24 hodin denně 365 dní v roce.Vy se teď můžete plně soustředit na vaši jízdu, my se postaráme o to ostatní.

Kdykoliv Vám tak zprostředkuje potřebnou pomoc. V České republice na tel: 800 120 000. Ze zahraničí volejte na tel: + 420 236 090 002.

Záruka mobility PLUS

Paket Mobilita Plus obsahuje rozsáhlý výčet služeb nad rámec základní záruky mobility:
Poskytneme Vám navíc pomoc i v případech, které mohou nastat kdykoliv při každodenním provozu vašeho vozidla (např. defekt pneumatiky, vybití baterie nebo záměna paliva)

Podmínkou platnosti záruky mobility rozšířené na 5 let nebo 100 000 km je provádění předepsaných servisních prohlídek u autorizovaného servisního partnera ŠKODA.

Prodloužená záruka na vůz

V průběhu prodloužené záruky máte nárok na bezplatné, včasné a řádné odstranění oprávněně reklamovaných vad, a to u jakéhokoliv servisního partnera ŠKODA bez ohledu na to, kde se závada vyskytla. Totéž platí i pro závady v zahraničí.

Reklamaci vad v rámci prodloužené záruky může uplatňovat jakýkoliv aktuální vlastník daného vozidla, odlišný od prvotního kupujícího.

 -
 -
 -
 -