Odtahová služba

Odtahová služba a Asistenční služba

Odtahovou službu či náš Servis mobil využijete v případě, že se Váš vůz stane nepojízdným, a to buď z důvodu havárie nebo neočekávané technické poruchy. Kontaktujte přímo naši odtahovou službu.

NONSTOP Autoservis Jindra na T: 723 0823 102.

V případě potřeby můžete využít také centrály Škoda Assistance, která Vám po celých 24 hodin a 365 dní v roce zprostředkuje potřebnou pomoc kdekoliv vCR i zahraničí! Tato služba je v rámci doživotní záruky mobility poskytována zdarma.

NONSTOP ŠKODA Assistance v ČR: 800 120 000, v zahraničí: +420 236 090 002.

Pracovníci centrály Vám zprostředkují potřebnou pomoc a ochotně Vám pomohou vyřešit Vaši nepříjemnou situaci.

Likvidace škod pojistných událostí

Řešení pojistných událostí a likvidaci škod řešíme za Vás. Ušetříte si starosti, postaráme se kompletně o vyřízení pojistné události a opravu Vašeho vozu.

Postaráme se i o finanční úhradu pojistného plnění, nepotřebujete tedy celou finanční hotovost na zaplacení opravy vozidla, v našem servisu hradíte pouze spoluúčast na škodě. (Neplatíte u nás celou částku za opravu škody. Nemusíte tak netrpělivě vyčkávat na plnění od pojišťovny). Vyřídíme vše za Vás. Informace o řešení Vaší konkrétní situace získáte u našeho technika.

Veškeré informace a likvidace pojistných událostí vyřídíte s naším technikem pro oeté vozy na T: 381 521 357, 723 083 102.

Zapůjčení náhradního vozu

Pokud budete nuceni zanechat v našem servisu vůz po delší dobu, jsme připraveni Vám zapůjčit náhradní vůz za výhodných podmínek. Námi poskytované vozy ŠKODA jsou vždy ve výborném technickém stavu a mají zaplaceno povinné ručení i havarijní pojištění.

Po dohodě s našimi servisními techniky Vám rádi zapůjčíme níže uvedené typy vozů:

  • Fabia
  • Octavia
  • Rapid

Informace a rezervace vozů na T: 381 521 357, 381 521 094.

Záruka mobility po dobu životnosti vozidla

Co to pro Vás znamená? Jak je možné při neočekávané poruše přivolat pomoc?

Především pocit jistoty při cestování Vaším vozidlem. Pokud se Vaše vozidlo stane během cesty z důvodu jakékoliv neočekávané poruchy nepojízdným, budou Vám kdekoliv a v jakoukoliv dobu poskytnuty následující služby.

  • příjezd servisního vozidla na místo poruchy a odtah k nejbližšímu autorizovanému servisnímu partnerovi ŠKODA
  • technická pomoc po telefonu, popř. zprovoznění na místě
  • nebude-li oprava provedena ten samý den, může autorizovaný partner v případě potřeby zajistit pro posádku vozidla ještě některou z následujících služeb:
  • zapůjčení náhradního vozidla (na max. 3 dny)
  • náhradní dopravu (autobus, vlak apod.)
  • přenocování v hotelu na 1 noc (bez stravování)

Všechny tyto služby Vám budou poskytnuty bezplatně za předpokladu, že plníte podmínky péče o vozidlo uvedené v "Servisní knížce" vašeho vozidla. Především to znamená dodržování servisních intervalů servisních prohlídek a provádění všech záručních o pozáručních oprav u autorizovaného servisu Škoda. Dojde-li k zastavení vozidla vlastní vinou (např. nedostatek paliva) nebo násilnými vnějšími vlivy (např. havárie, defekt pneumatiky, poškození), budou Vám výše uvedené služby vyúčtovány. Pokud již vozidlo není v záruční době, bude Vám vyúčtována i vlastní oprava.

Podrobnosti a veškeré podmínky poskytování Záruky mobility naleznete ve své servisní knížce, která je současně důležitým podkladem pro prokázání oprávněnosti těchto služeb.

 -
 -
 -
 -